Podľa Hlinu je načase, aby marketingová bublina ĽSNS spľasla. Uhrík mu kontruje, že jediný, kto tu už spľasol, je pán Hlina a KDH

Podľa Hlinu je načase, aby marketingová bublina ĽSNS spľasla. Uhrík mu kontruje, že jediný, kto tu už spľasol, je pán Hlina a KDH


Ľudová strana Naše Slovensko (ĽSNS) je marketingová bublina a je na čase, aby spľasla. Povedal to na včerajšom brífingu v Banskej Bystrici predseda KDH Alojz Hlina. Na objekte banskobystrického obchodného domu v centre mesta umiestnilo hnutie bilbord s nápisom: ĽSNS je rok a pol v parlamente, nedokázali tam nič. Podpredseda ĽSNS a poslanec NR SR Milan Uhrík pre TASR reagoval, že zo strany vedenia KDH je to už naozaj zúfalý mediálny krok.