Dr. Malone: Summit budúcnosti OSN je prebalením globalistického Nového svetového poriadku

Dr. Malone: Summit budúcnosti OSN je prebalením globalistického Nového svetového poriadku

Od 22. do 23. septembra 2024 Organizácia Spojených národov zvolá “Summit budúcnosti” s cieľom získať podpisy oficiálnych zmluvných strán” na sériu multilaterálnych “paktov” alebo medzinárodných dohôd medzi zúčastnenými krajinami.

Podľa webovej stránky OSN;

Cieľ summitu je dvojaký:

Urýchliť úsilie o splnenie existujúcich medzinárodných záväzkov a
Prijať konkrétne kroky s cieľom reagovať na nové výzvy a príležitosti.

Tento cieľ sa dosiahne prostredníctvom akčne orientovaného záverečného dokumentu s názvom Pakt pre budúcnosť.
O pakte sa bude rokovať a krajiny ho schvália v&nbsppríprave na samit a&nbsppočas samitu v&nbspseptembri 2024.
Výsledkom bude svet – a medzinárodný systém -, ktorý bude lepšie pripravený na zvládnutie výziev, ktorým čelíme teraz a v budúcnosti, v záujme celého ľudstva a budúcich generácií.

Pakt “Summit budúcnosti” a prílohy zahŕňajú “Pakt pre budúcnosť,” “Deklarácia o budúcich generáciách,” a “Globálny digitálny kompakt.”

Čítajte: Zakladateľ Telegramu Pavel Durov prepustený z väzenia na kauciu 5 miliónov dolárov, čelí obvineniu z trestného činu

Inými slovami, tento “Summit budúcnosti” bude definovať nový medzinárodný systém, inak predtým známy ako “Nový svetový poriadok.”Politická, právna, organizačná a byrokratická štruktúra tohto nového medzinárodného systému bude sedieť nad – inými slovami, nahradí predchádzajúce vnútorné a vonkajšie vnútroštátne právne štruktúry zmluvných štátov, ktoré podpíšu “Pakt pre budúcnosť” dohodu a jej prílohy.

Toto je presne tá politická a organizačná štruktúra, ktorá sa v Európe zaviedla ako Európska únia, kde predtým nezávislé národné štáty už nemajú kontrolu nad svojimi vnútornými a vonkajšími záležitosťami, ale musia sa podriadiť centralizovaným rozhodnutiam Európskej rady, ktorá nie je volená ani zodpovedná občanom týchto národných štátov.

Povedané inak, v posledných dňoch vlády Bidena a Harrisa je pravdepodobné, že suverenita a nezávislosť Spojených štátov amerických bude na základe dohody výkonnej moci právne podriadená novému “medzinárodnému systému”, ktorého centrom je Organizácia Spojených národov, jej “partner” Svetové ekonomické fórum a sieť globálnych verejno-súkromných partnerstiev a mimovládnych organizácií, ktoré budú určovať politické programy tohto “medzinárodného systému.”

Senát USA bude stáť bokom a neurobí nič, rovnako ako neurobil nič, keď Obama vykonal Agendu 2030 OSN ako výkonnú dohodu.

Za program samitu pozostáva z nasledujúcich bodov:

Čítajte: 6. januára watchdog Julie Kelly a manžel darovali 130 tisíc dolárov demokratom: správa

Medzinárodné dohody sú formálne dohody alebo záväzky medzi dvoma alebo viacerými krajinami. Dohoda medzi dvoma krajinami sa nazýva “bilaterálna,” zatiaľ čo dohoda medzi viacerými krajinami je “multilaterálna.” Krajiny viazané medzinárodnou dohodou sa nazývajú “zmluvné štáty.”

Podľa vlády USA je zmluva akákoľvek právne záväzná dohoda medzi štátmi (krajinami) podľa medzinárodného práva. Zmluva sa môže nazývať dohovorom, protokolom, paktom, dohodou atď. zmluvu z nej robí obsah dohody, nie jej názov.

Táto situácia pripomína dohodu OSN Agenda 2030, ktorú prezident Barack Obama schválil ako “výkonnú dohodu” na samom konci svojho druhého funkčného obdobia. Napriek chýbajúcemu prerokovaniu a schváleniu ratifikačnej rezolúcie v Senáte sa v dôsledku tejto exekutívnej dohody Agenda 2030 OSN považuje podľa medzinárodného práva za záväznú pre Spojené štáty.

V súčasnosti sa zdá byť veľmi pravdepodobné, že Bidenova-Harrisova administratíva odsúhlasí a vykoná tieto “dokumenty paktu budúcnosti” ako exekutívne dohody, čím obíde a vyhne sa posúdeniu a súhlasu Senátu. Po vykonaní týchto paktov sa vytvoria medzinárodne záväzné právne podmienky medzi vládou Spojených štátov, OSN a ostatnými signatármi, ktoré nahradia federálne a štátne zákony.

Medzinárodné zmluvy nahrádzajú štátne zákony. V “klauzule o nadradenosti Ústavy Spojených štátov amerických (článok VI, článok 2) sa stanovuje, že ústava, federálne zákony prijaté na jej základe a zmluvy uzavreté na jej základe predstavujú “najvyšší zákon krajiny, a teda majú prednosť pred akýmikoľvek protichodnými štátnymi zákonmi. Stanovuje, že štátne súdy sú viazané najvyšším zákonom a štátne ústavy sú mu podriadené.

Federálne zákony a zmluvy však musia byť v rámci parametrov ústavy; to znamená, že musia byť v súlade s vymenovanými právomocami federálnej vlády’a nesmú porušovať iné ústavné obmedzenia federálnej moci, ako je napríklad Listina práv’; obzvlášť zaujímavý je desiaty dodatok k Ústave Spojených štátov amerických, v ktorom sa uvádza, že federálna vláda má len tie právomoci, ktoré sú jej delegované ústavou. V takomto prípade je úlohou Najvyššieho súdu Spojených štátov vykonávať právomoc súdneho preskúmania: možnosť zrušiť platnosť zákona pre porušenie ustanovenia ústavy.

Teoreticky Ústava Spojených štátov stanovuje, že prezident “má právomoc na základe odporúčania a súhlasu Senátu uzatvárať zmluvy, ak s tým súhlasia dve tretiny prítomných senátorov” (článok II, oddiel 2). Zmluvy sú záväzné dohody medzi štátmi a stávajú sa súčasťou medzinárodného práva. Zmluvy, ktorých zmluvnou stranou sú Spojené štáty, majú tiež silu federálnych právnych predpisov a tvoria súčasť toho, čo ústava nazýva ”najvyšším zákonom krajiny.”

Senát neratifikuje zmluvy. Po posúdení Výborom pre zahraničné vzťahy Senát buď schváli, alebo zamietne ratifikačné uznesenie. Ak uznesenie schváli, ratifikácia sa uskutoční vtedy, keď si Spojené štáty a cudzia mocnosť (cudzia mocnosti) formálne vymenia ratifikačné listiny.

PREČÍTAJTE SI: Čo sú západné hodnoty a ako ich obnovujeme?“

Senát posúdil a schválil na ratifikáciu všetky zmluvy okrem malého počtu zmlúv, o ktorých rokoval prezident a jeho zástupcovia. V niektorých prípadoch, keď sa vedenie Senátu domnievalo, že zmluva nemá dostatočnú podporu na schválenie, Senát o zmluve jednoducho nehlasoval a prezident ju nakoniec stiahol. Keďže sa nevyriešené zmluvy nemusia opätovne predkladať na začiatku každého nového Kongresu, môžu zostať na dlhšie obdobie predmetom posudzovania senátneho výboru pre zahraničné vzťahy.

V posledných desaťročiach prezidenti často uzatvárali medzinárodné dohody so Spojenými štátmi bez rady a súhlasu Senátu. Tieto kroky sa nazývajú “exekutívne dohody” Hoci sa nepredkladajú Senátu na schválenie, exekutívne dohody stále zaväzujú zmluvné štáty podľa medzinárodného práva.

Organizácia Spojených národov sa definuje ako ústredný prvok nového globálneho multilaterálneho systému, ktorý sa presadzuje pomocou “Paktu pre budúcnosť,” s konkrétnym cieľom urýchliť plnenie 17 cieľov Agendy OSN 2030 “Ciele udržateľného rozvoja.” Tieto ciele a s nimi spojený plán sú založené na viere a záväzku globálneho systému socializmu a centrálneho plánovania.

Organizácia Spojených národov presvedčila samu seba a je odhodlaná presvedčiť svet, že vypracovala (bez akéhokoľvek testovania alebo overovania) “Najlepší plán sveta” na “riešenie” 17 cieľov udržateľného rozvoja definovaných v Agende 2030:

V posledných rokoch došlo k veľkým globálnym otrasom a neúspechom pri dosahovaní pokroku v oblasti Ciele udržateľného rozvoja čoraz viac zdôrazňovali našu spoločnú zraniteľnosť. Medzinárodná spolupráca je potrebná viac ako kedykoľvek predtým, avšak naše kolektívne mechanizmy riešenia problémov nezodpovedajú tempu ani rozsahu výziev, ktorým čelíme. Dnešný’zložitý, prepojený a rýchlo sa meniaci svet si vyžaduje účinnejší multilaterálny systém – s Organizáciou Spojených národov v jeho centre. — Policy Briefs, Spoločná agenda OSN

V budúcich esejach budeme skúmať podrobnosti troch kľúčových dokumentov, ktoré tvoria “Summit budúcnosti” Pakt/Zmluva:

Čítajte: Jeruzalemskí’náboženskí vodcovia vyzývajú na medzinárodnú akciu za mier, ‘riešenie dvoch štátov’

Jill a ja dúfame, že vám to pomôže pochopiť socialistický/korporatívny nový svetový poriadok, ktorý nám OSN a jej partner Svetové ekonomické fórum s pomocou Bidenovej-Harrisovej administratívy chcú čoskoro vnútiť, aby ste mohli pokračovať a plánovať podľa toho.

Pretože sa rozhodne nemôžeme spoliehať na to, že americký Senát urobí čokoľvek na ochranu suverenity a autonómie Spojených štátov a ich ústavnej republiky.

Philadelphia, 1787

Delegáti Ústavodarného zhromaždenia práve opúšťajú Independence Hall, keď rozhodli o všeobecnej štruktúre nových Spojených štátov. Na schodoch Independence Hall sa zhromaždil dav ľudí, ktorí sa tešili na novinky. K Benjaminovi Franklinovi pristúpila robustná stará žena (niekedy označovaná ako “úzkostlivá dáma”) v šatke a spýtala sa ho: “Nuž, pán doktor, čo máme, republiku alebo monarchiu? ”

Franklin múdro odpovedal: “republiku, ak ju dokážete udržať.” — Čerpané z denníka Jamesa McHenryho, delegáta konventu z Marylandu, z roku 1787

Prevzaté so súhlasom Robert Malone.