28. novembra 2024
Ako sme už písali viackrát, progresívna propaganda globálnym obchodným korporáciám príliš nesvedčí. Niežeby mali ich šéfovia pocit, že všetky tie dúhové šialenstvá nie sú krásne. Stačí si napríklad prečítať ako firma Jaguar obhajuje svoju najnovšiu trápnu reklamu:
https://www.designrush.com/news/jaguar-rebrand-draws-backlash-as-critics-slam-new-direction
Avšak o krásu ani tak nejde. Ako odpovedal už sir Desmond zo seriálu Áno, pán minister na obvinenie, že mu ide len o peniaze: „Nejde len o peniaze. Ido o peniaze!“ No a keď peniaze neprídu, nasleduje toto:
https://christianitas.sk/studio-disney-bude-zrejme-musiet-obmedzit-v-novych-filmoch-lgbt-gender-a-woke-propagandu-dovod-slabe-zisky-z-korektnych-filmov/
https://christianitas.sk/firma-john-deere-upusta-od-podpory-agendy-lgbt-rodovej-rovnosti-a-gender-konzervativni-zakaznici-ju-zacali-bojkotovat/
https://christianitas.sk/transgender-ktory-takmer-zruinoval-znamy-pivovar-ma-novy-dzob-ako-dlho-potrva-kym-nanho-doplati-aj-kozmeticky-gigant/
Tvrdá realita postupne donútila aj ďalšie firmy ako Harley Davidson, Microsoft, Meta, Zoom, Tractor Supply, Polaris, Lowe’s, Ford, Molson Coors, Toyota, aby zrušili programy DEI (Diversity, equity and inclusion – Rozmanitosť, rovnosť a začlenenie).
Najnovšou obeťou neúprosnej reality je maloobchodný reťazec Walmart. Aj za týmto prípadom stojí, ako aj za mnohými inými, konzervatívny aktivista Robby Starbuck. Ten firmu informoval najprv o tom, že sa chystá o jej implementácii DEI princípov napísať článok.
Firmu, ktorá sa z nejakých záhadných dôvodov snažila rovnako ako iní globalisti pracovať v skrytosti, aj keď nevedno prečo, keď údajne žijeme v „otvorenej spoločnosti“, sa zľakla a okamžite chcela so Starbuckom viesť dialóg.
Ako píše aktivista na svojej platforme X, nasledovali „konštruktívne diskusie“ s vedením spoločnosti. Výsledok nedal na seba dlho čakať a firma sa zaviazala, že:
Odstráni produkty súvisiace so sexualitou a transrodovosťou, ktoré sú nevhodne predávané aj deťom. Firemné granty na LGBT podujatia Pride budú preskúmané, aby sa zabezpečilo, že sexualizovaný obsah zameraný na deti nebude financovaný Walmartom.
Tomu sa hovorí, sila presvedčovacích argumentov.
Došlo dokonca aj na päťročný záväzok firmy Walmart voči Centru pre rasovú rovnosť, založenému v roku 2020 po smrti Georga Floyda. Ten nebude obnovený.
Walmart sa tiež chce stiahnuť aj z „indexu práv homosexuálov“ a už nebude poskytovať dodávateľom preferenčné zaobchádzanie na základe rasy alebo pohlavia.
– Ale, ale, tak maloobchodný reťazec sa nám vlastne priznáva, že doteraz mal zvýhodňujúce zaobchádzanie na základe rasy a pohlavia? A to sa v „otvorenej spoločnosti“ smie? Myslím, že môžeme s úspechom predpokladať, že tieto opatrenia neboli zamerané v prospech bielych, heterosexuálnych mužov. Nemali by žalovať Walmart za diskrimináciu?
A teraz trochu humoru. Portál Kath.net uvádza, že „obchodný reťazec zároveň zdôrazňuje, že na zmenách sa pracuje už niekoľko rokov a nie sú výsledkom diskusií so Starbuckom.“
„Vydali sme sa na cestu a vieme, že nie sme dokonalí, ale každé rozhodnutie vychádza z túžby podporiť pocit spolupatričnosti, otvoriť dvere všetkým našim zamestnancom, zákazníkom a dodávateľom a byť Walmartom pre každého,“ oznámila spoločnosť vo vyhlásení.
Walmart je doteraz najväčšou spoločnosťou, ktorá oznámila zmenu vo svojom úsilí DEI. Reťazec zamestnáva v Spojených štátoch 1,6 milióna pracovníkov.
BM
Zdroj: Kath net, Yahoo News, titulný ilustračný obrázok, zdroj – wikimedia commons
PODPORTE PORTÁL CHRISTIANITAS
Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:
Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!