Ideologická vojna: Čo môže spôsobiť predčasná sexualizácia detí?

Ideologická vojna: Čo môže spôsobiť predčasná sexualizácia detí?

.


Aktuality, Civilná ochrana,

Slovensko, 28. októbra 2024 (AM, Belobog) – Pred pár dňami v médiách a na sociálnych sieťach znovu rezonovala téma sexuálnej výchovy na školách a videá spoločnosti Sexuálna výchova s.r.o., ktorá na školách robí kurzy sexuálnej výchovy. Podobná situácia presadzovania sexuálnej výchovy na základných je rovnako aj v Českej republike, či v iných štátoch. Čo je cieľom takejto výchovy už aj maličkých detí predškolského veku? Vedia vôbec rodičia, akým spôsobom môže byť a je zasahované do najintímnejších sfér života ich detí? Čo môže spôsobiť predčasná sexualizácia detí? Nie je to tak dávno, čo rodičia ticho súhlasili s páchaním zločinov proti ľudskosti na ich vlastných deťoch, keď dovolili politikom a tzv. “odborníkom” zatvárať školy počas covidu. Deti a mladí ľudia sa tak ocitli v izolácii, ktorá mnohým z nich spôsobila závažné psychické problémy. Dnes mnohí rodičia znova ticho súhlasia s ďalším páchaním zločinov proti ľudskosti na tých najzraniteľnejších členov spoločnosti. Má masová organizácia predčasnej sexualizácie detí na školách za cieľ vytvoriť z ich detí jedincov, ktorí budú ľahko ovládateľní cez základné pudy? Alebo je jej cieľom zámerné duševné a mravné mrzačenie detí a mladých ľudí pomocou rôznych ideológií? Aká budúcnosť čaká deti, ktoré takýmto násilným spôsobom stratia “nevinnosť” a možnosť objavovať postupne svet dospelých a intimity vo všetkých jej podobách? A nie je to otváranie “Overtonovho okna” ohľadom problematiky pedofílie? Nuž je to veľmi zvláštna situácia… Výsledky vyučovacieho procesu na Slovensku aj v Česku sú alarmujúce. Zo škôl vychádzajú deti s čitateľskou negramotnosťou a s minimálnou až podpriemernou úrovňou vedomostí a znalostí, ale najväčšia pozornosť je venovaná sexuálnej výchove na školách. Povedané slovami klasika: “Niečo poriadne zhnité je v celej spoločnosti, ktorá je schopná takto mravne, duševne a intelektuálne mrzačiť vlastné deti. Niečo poriadne zhnité je v spoločnosti, ktorá je cielenou predčasnou sexualizáciou schopná oberať vlastné deti o ich dôstojnosť, ľudskosť a zničiť v nich dušu.” – Devana


 

 

Sexuálna výchova na školách: Plíživé nasúvanie systému absolútnej devastácie našich detí

Do roku 1989 bol náš vzdelávací systém jedným z kvalitných, celý svet nám závidel, české a slovenské školy opustili všeobecne vzdelaní ľudia, sociálne zamestnateľní a s vysokým tvorivým, inovačným a výskumným potenciálom, čo sa odrazilo aj na výsledkoch národného hospodárstva, ktoré sa od 50. rokov 20. používateľov stabilne umiestňuje v prvej desiatke NAJROZVINUTEJŠÍCH krajín sveta. Široká škála nášho priemyslu a poľnohospodárstva bola celkom jedinečná. Hovorí sa, že v priemysle sme vyrobili najviac produktov na svete, čo sa týka rozmanitosti (od špendlíkov alebo zápaliek cez parné lokomotívy až po jadrové reaktory, a to nerobili ani v ZSSR, nieto ešte v USA) a v potravinách sme boli úplne sebestační (pestovali sme takmer všetko okrem banánov a pomarančov).

 

Po roku 1989 sa pod heslami “Od centralizmu k demokratickej pluralite vzdelávania” upustilo od koncepcie jednotného základného vzdelávania, teda vzdelávania všetkých žiakov podľa jednotného kurikula a učebných osnov a začala sa éra “plurality” vo vzdelávaní. Riaditelia škôl a učitelia dostali viac slobody, ako by mohli očakávať a chceli, a výsledok prišiel. Nie skoro, ale nevyhnutne.

 

Asi 50% detí z našich škôl DNES vychádza čiastočne alebo úplne negramotne v jednom alebo viacerých predmetoch!

 

Podľa Výročnej správy Českej školskej inšpekcie 2022/23 minimálnu alebo nedostatočnú úroveň vedomostí v jednotlivých ročníkoch základných škôl vykazujú:

– V čitateľskej gramotnosti v 5. ročníku 55 % žiakov;
– V čitateľskej gramotnosti v 9. ročníku 46 % žiakov;
– V histórii – 9. ročník 57 % žiakov;
– Vo fyzike – 9. ročník 54 % žiakov;
– V chémii – 9. ročník 64 % žiakov;
– V prírodopise – 9. ročník 55 % žiakov;
– V geografii – 9. ročník 50 % žiakov;

A ako sú na tom žiaci s matematikou? Buď to nikto nevyšetril, alebo sú výsledky zakryté. Alebo už nemusíme vedieť počítať, pretože sme vyzbrojení tými skvelými kalkulačkami, mobilnými telefónmi alebo počítačmi?!

Niet pochýb o tom, že každý, komu ešte zostalo aspoň trochu ľudskosti, kto ešte neupadol na 100% do konzumu a/alebo ľahostajnosti, musel mať po prečítaní údajov v tabuľke bolesť srdca. Čo sa stalo? ČO sa stane s našimi deťmi? Kam smeruje tento múdry, kreatívny, láskavý, pohostinný národ s povestným zmyslom pre humor? Je vôbec možné, že národ M. Jána Husa, J. A. Komenského, K. Čapka, B. Němcové, A. Dvořáka, B. Smetanu, J. Heyrovského a množstva ďalších významných mysliteľov, umelcov a vedcov dovolil 50 % svojich detí odísť zo školy ako negramotní???

Nielenže je to možné. Jednoducho to tak je. A pretože niekto už viac ako 30 rokov zámerne pracuje na zničení budúcnosti nášho národa, k tejto katastrofe sa pripája ďalšia, ešte zákernejšia a ničivejšia katastrofa pre mladého človeka (nehovoriac o sotva operenom kurčaťu – dospievajúcom človeku).

 

Mor má meno. Názov je: SEXUÁLNA VÝCHOVA.

Pod rúškom “zdravia” a “ochrany detí pred zneužívaním” budú naše deti predčasne sexualizované, čo spoľahlivo zabezpečí ich totálnu morálnu devastáciu a s tým spojenú intelektuálnu degradáciu. Cieľom je “vychovať” hlúpych, poslušných a mnohostranne závislých otrokov najnižších inštinktov, o ktorých existencii a používaní, bytí a neexistencii rozhodnú samozvané elity, ako je propagátor “Veľkého resetu” Klaus Schwab.

Možno si myslíte, že preháňame. Bohužiaľ nie. Ani v najmenšom. Pozrime sa teraz bližšie na situáciu v našom vzdelávacom systéme, aj keď túto tému nemôžeme v tomto článku pokryť ako celok (a nie je ani cieľom).

 

1. Pluralizmus vo vzdelávaní, zmeny v riadení a financovaní
Ako už bolo napísané v úvode, po roku 1989 sa od konceptu jednotného základného vzdelávania upustilo a začala sa éra “plurality” vo vzdelávaní, riaditelia škôl si začali vyberať vlastné vyučovacie metódy a učebnice, vďaka čomu sa táto “pluralita” stala synonymom chaosu. Základné školstvo bolo odovzdané obciam – české základné školy v súčasnosti spravuje 2 635 zakladateľov obcí.

Stredné a vyššie odborné školy sú riadené krajmi a vysokoškolské vzdelávanie si ponecháva štát. Ministerstvo školstva riadi základné školy len nepriamo prostredníctvom metodík a neziskových organizácií, na ktoré prenieslo “kompetencie” v oblasti obsahu výučby.

Výrazne sa zmenil aj spôsob financovania vzdelávania.

 

2. Koniec učňovského vzdelávania
S privatizáciou spoločností v 1990. rokoch sa učňovské vzdelávanie takmer vytratilo.

V starších vládnych materiáloch čítame, že “… Dôvodom nesúladu medzi štruktúrou ponúkaných študijných odborov a potrebami trhu práce, ktorý sa odráža najmä na stredoškolskom stupni vzdelávania a odráža sa aj v raste nezamestnanosti absolventov, je nedostatočné prepojenie vzdelávania s ekonomickou sférou a nedostatočné povedomie o potrebách zamestnávateľov.”

Aké prekvapenie. Alebo nie?

Sme svedkami zániku remesiel a úplnej závislosti celých odborov od dovážanej zahraničnej pracovnej sily, stále rastúceho verejného sektora, ktorý nasáva absolventov zbytočných študijných odborov.

 

3. Inklúzia
Ďalšiu mínu do našich škôl vložil koncept inklúzie, ktorý zrušil unikátny systém špeciálneho vzdelávania pre hendikepované deti, kde mal každý možnosť vzdelávať sa a predovšetkým presadiť sa podľa vlastných, často obmedzených možností a za obrovské náklady boli deti so zdravotným postihnutím fyzicky a psychicky zaradené do štandardného systému. Inklúzia poškodzuje zdravotne postihnuté aj talentované deti. Výučba sa prispôsobuje najslabším, pozornosť žiakov klesá a kvalita výučby rapídne klesá.

 

4. Stratégia 2030+ a “Wellbeing”
Kľúčový dokument pre rozvoj vzdelávacieho systému Českej republiky, Stratégia 2030+, pracuje s konceptom tzv. Plánu udržateľného rozvoja. wellbeing u žiakov a učiteľov, preložené z angličtiny s “well-being and peace”. Žiaci sa musia cítiť dobre a nesmú byť frustrovaní žiadnymi požiadavkami, ktoré by na nich škola kladla. Nemali by byť preťažení informáciami.

Ale je to naopak. Ako niekto povedal:

Škola musí byť namáhavá a obsahovať prvky, ktoré sa ťažko zvládajú. Dôležitosť úsilia je nevyhnutná pre rozvoj ľudskej osobnosti.

V stratégii 2030+ sa tiež uvádza: “Aby sa vytvoril čas na prácu učiteľa, hlbšie poznanie, opakovanie a zvládnutie látky, či na individualizáciu výučby, je potrebné zamerať sa na očakávané výstupy rámcových vzdelávacích programov “s cieľom zmeniť štruktúru učebných osnov, ktorá povedie k zníženiu jeho celkového objemu”.

A tak asi postupne zrušíme známkovanie, vynecháme matematiku a fyziku,…

 

5. Zníženie objemu učebných osnov. Namiesto vedomostí “kompetencia”.
Namiesto “vedomostí” by sa mal klásť väčší dôraz na “kompetencie”. Kompetencie znamenajú menej vedomostí, menej domácich úloh, menej učiteľskej disciplíny, ale viac neformálneho rozprávania bez zodpovednosti naučiť sa niečo dôležité.

Argumentom pre tieto zmeny je, že “niektoré fakty sa dajú nájsť tak rýchlo, že nie je potrebné vzdelávať deti v podrobných vedomostiach”. Ale ako budú žiaci vyhľadávať tieto “fakty”, ak ani nevedia, že existujú?

Prvým “vkusom” bola vízia zmien vo výučbe matematiky. Podľa dokumentov ministerstva má dodržiavať najnižšiu úroveň globálneho profesijného rámca UNESCO, čo napríklad znamená, že v piatom ročníku by stačilo zvládnuť sčítanie, odčítanie, násobenie a delenie až do 10 000.

Chcú tiež vynechať základné základné učebné osnovy. Napríklad Newtonov zákon je vraj príliš náročný. Výučba dejepisu by mala upustiť od súčasného chronologického prístupu.

 

6. Zníženie počtu škôl a zvýšenie počtu žiakov v školách
Novela školského zákona by mala znížiť aj počet malých škôl zriaďovaných obcami. Podľa návrhu, ktorý je v pripomienkovom konaní a ktorý chce minister školstva Bek (STAN) predložiť vláde do konca októbra, chce ministerstvo zaviesť minimálny počet žiakov v školách. Ak obec zriadi dve alebo viac škôl, každá by mala mať aspoň 200 žiakov aspoň raz za posledné tri roky. Podľa návrhu by sa novela mala týkať materských, základných a stredných škôl alebo kombinácie oboch.

V súčasnosti je v Českej republike 1 895 škôl, ktoré majú menej ako 200 žiakov a sú zároveň druhou alebo nasledujúcou školou v obci. Tieto by mali byť ovplyvnené nariadením.

Minister školstva doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D. vyhlásil, že “ak by sa mali dosiahnuť výrazné finančné úspory, školy by museli byť výrazne väčšie, ideálne s kapacitou okolo 8 000 žiakov, čo v súčasnosti nie je reálne.”

Ach, takže vypúšťajú smiešne nafúknuté číslo, aby sa všetci tešili aspoň z tých 200 žiakov.
Aj keď to má byť “len” zlúčenie v oblasti riadenia, nie zatvorenie škôl, môže ísť aj o Overtonovo okno a v ďalšej fáze sa samotné zlúčenie uskutoční bez ohľadu na počet škôl v obci. Bol by to ďalší klinec do “umierajúceho života na vidieku”. Dá sa predpokladať, že v centralizovaných veľkých mestských školách bude lepšie presadiť “jedinú progresivistickú pravdu” a výrobný proces “oviec” sa bude oveľa ľahšie zjednotiť tým, že sa do vedenia dosadí menší počet “správnych” kádrov.

 

7. Sexuálna “výchova”, LGBT a rod.
V rámci zámerov vo vzdelávaní sa môžeme dočítať aj to, že jedným z kľúčových prvkov ambicióznej reformy výučby by malo byť začlenenie modernej sexuálnej výchovy do rámcových vzdelávacích programov. Od septembra 2025 by nové kurikulum malo formovať sexuálnu výchovu na českých školách.

Poznámka: Sexuálna výchova má byť zahrnutá do učebných osnov ako medzipredmetová téma na ochranu detí pred sexuálnym zneužívaním. Ako to často dopadne v praxi s “ochranou núdznych”, možno ukázať na príklade zo 16. storočia zo “starého dobrého Anglicka”, kde bol prijatý zákon o žobrákoch, na základe ktorého sa okrem iného mali stavať špeciálne domy pre chudobných v núdzi, v ktorých sa im malo pomáhať alebo sa s nimi zaobchádzať. V skutočnosti bol tento zákon predchodcom toho, čo sa neskôr stalo známym ako chudobince, ktorých obyvatelia boli povinní pod hrozbou telesných trestov vykonávať akúkoľvek prácu, ktorá im bola ponúknutá, ale za ktorú nedostali zaplatené.

 

 

Ochranu pred sexuálnym zneužívaním možno prirovnať k drogovej prevencii… Je to rovnaké, ako keby sme deti podrobne učili, ako správne užívať drogu a aké účinky by mala mať v rámci prevencie užívania drog.

Žiaci základných škôl sa majú učiť o témach ako LGBT+ a rod. Predpokladá to návrh na transformáciu výučby (nielen) histórie.

S podporou hlavného mesta Prahy. Pre desiatky učiteľov základných a stredných škôl už bolo zorganizovaných niekoľko školení. Ako je napísané na webovej stránke neziskovej organizácie Konsent (kde nájdeme logo Európskej komisie, logo Fondu aktívnych občanov s podporou Nórska, Islandu a Lichtenštajnska, logo Amerického veľvyslanectva, logo Skautského inštitútu a ďalšie logá), učitelia dostanú inšpiráciu a metodickú podporu pre vedenie kvalitných a zábavných hodín sexuálnej výchovy.

V tomto smere môžeme očakávať aj činnosť neziskových organizácií, ktoré už majú zásadný vplyv na výučbu viacerých predmetov vrátane histórie a sú tiež súčasťou expertných tímov ministerstva. Organizácia Človek v ohrození prostredníctvom svojej odnože Jeden svet v školách už niekoľko rokov distribuuje učebné materiály učiteľom a ponúka prednášky a diskusie. Samotná organizácia uvádza, že jej služby využíva takmer štyritisíc škôl.

Existuje silný predpoklad, že na pozície riaditeľov škôl budú vybraní ľudia, ktorí sa stotožnia s pokynmi a odporúčaniami ministerstva a ktorí prešli príslušným školením.

 

Mgr. Milena Míčová, príhovor na seminári Zachráňme naše deti v PS ČR:

video
play-sharp-fill

 

 

 

Yveta Rychtaříková

*Ak sa Vám páčil tento článok, prosíme, zdieľajte ho,  je to dôležité. Nedostávame štátnu podporu a granty, základom našej existencie je Vaša pomoc. FB obmedzuje publikovanie našich materiálov, NBÚ 4 mesiace blokoval našu stránku, Youtube nám vymazal náš kanál, pre viac príspevkov teda odporúčame nás sledovať aj na Telegrame, VK, X. Ďakujeme. Podporte našu prácu: SK72 8360 5207 0042 0698 6942

Zdieľajte článok