PREČO MARKÍZA ZREJME KONEČNE ZAČNE ROBIŤ ČISTKY?Priatelia, pozorujem zdiaľky …

💣 PREČO MARKÍZA ZREJME KONEČNE ZAČNE ROBIŤ ČISTKY?

Priatelia, pozorujem zdiaľky spor, ktorý sa odohráva v TV Markíza – redaktori a moderátori televízie sú malí páni a tento boj neodhadli. Tipujem, že ostentatívne odídu a založia si nejaké svoje menšie médium.

Tento boj prehrávajú a konečne prehrajú, pretože majiteľ televízie Markíza – firma PPF – evidentne nechce prísť o biznis so štátom.

Nie je za tým nič iné a už tobôž nie nejaká túžba po slušnom spravodajstve. Nemajme určite nijaké ideály o tom, že vedenie televízie zrazu chce robiť dobré spravodajstvo. Nie, tlačí biznis…

TV Markízu totiž vlastní skupina PPF, ktorá vlastní aj firmu SkyToll, ktorá prevádzkuje elektronické mýto, aj firmu Škoda Transportation, ktorá dodáva na Slovensko vo veľkom vlakové súpravy.

SkyToll je jeden obrovský biznis z ktorého dlhé roky tečie bohatá ekonomická šťava do vrecka tohto súkromníka.

Ešte je tam aj O2 (ktorú vlastní PPF v menšine) a zase bude len štát rozhodovať o tom, či ako mobilný operátor dostanú licenciu ďalších 20 rokov.

Je zrejmé, že záujem udržať si biznis so štátom spôsobí, že majiteľ TV MARKÍZA začne čistiť spravodajstvo a preto už dlhšiu dobu prichádzali liberálni a progresívni redaktori do konfliktu s vedením, ktoré žiadalo zmenu prístupu k informovaniu.

Toto čítam ako hlavné dôvody boja v TV MARKÍZE, ktorý dnes prepukol v otvorenú vojnu.

Toto nie je súboj hodnôt, ale boj majiteľa TV MARKÍZA o udržanie si biznisu so štátom.