Reakcia na virálnu austrálsku reklamu poukazuje na globálny odpor voči transrodovému hnutiu

Reakcia na virálnu austrálsku reklamu poukazuje na globálny odpor voči transrodovému hnutiu

  • Transgenderové hnutie má ťažký rok.
  • Transrodoví aktivisti intenzívne propagujú svoje témy.
  • Vláda Victoria v Austrálii spustila kontroverznú kampaň.
  • Reakcia verejnosti na propagandu transrodových je negatívna.

Transgenderové hnutie má za sebou veľmi zlý rok, keď bola vo Veľkej Británii zverejnená bombastická Cassova správa, v USA boli prijaté zákony na úrovni jednotlivých štátov a premiéri provincií v Kanade sa konečne spamätali a začali chrániť rodičovské práva a neplnoleté osoby s rodovou dysforiou. V reakcii na to sme svedkami toho, ako transrodoví aktivisti a ich politickí spojenci zintenzívňujú svoju propagandu a osvetľovanie plynu skutočne dych vyrážajúcimi spôsobmi. 

Jedným z príkladov je kampaň, ktorú spustila vláda štátu Victoria v Austrálii. Nazýva sa “Nevypovedané hovorí veľa” a ide o prvú kampaň vedenú vládou, ktorá presadzuje transrodové tézy v Austrálii. vláda tvrdí, že jej cieľom je “bojovať proti diskriminácii transrodových a rodovo odlišných osôb tým, že upozorňuje na neverbálne signály a mikroagresie, ktoré prispievajú ku kultúre vylúčenia”. ich prvé video sa stalo virálnym: 

Čítajte: Biden admin backtracks on child ‘sex change’ surgeries even as Joe ramps up ‘pride’ propagandu 

Reklama zobrazuje zavalitého muža v zelených šatách, ktorý sa identifikuje ako transsexuál, ako nastupuje do výťahu so ženou v strednom veku, ktorá vyzerá veľmi znepokojene, keď vchádza do malého priestoru. Sú jediní dvaja cestujúci – a tesne pred zatvorením dverí rýchlo vyjde von. Kamera potom priblíži nesúhlasnú tvár muža ’a na obrazovke sa objaví veta: “Trans a rodovo odlišní ľudia si zaslúžia cítiť sa bezpečne.” Záverečný záber uvádza, že reklama bola “Autorizovaná vládou štátu Victoria.” 

Čítate správne: v scenári, v ktorom sa veľký muž a oveľa menšia žena v strednom veku nachádzajú v uzavretom priestore, by sme sa mali obávať o bezpečnosť muža, najmä o jeho pocity, a uistiť sa, že ostatné ženy potvrdzujú jeho sebaidentifikáciu ako ženy  

Ženy boli reklamou ohromené aj pobúrené. Aktivista Billy Bragg poznamenal: “Ženy, ktoré počúvajú svoje inštinkty prežitia, sú nebezpečné fanatičky, ktoré robia mužov, ktorí sa za nás vydávajú, nebezpečnými. Na vytvorenie tejto protiženskej propagandy boli použité peniaze daňových poplatníkov.“ ”Rachel Wongová, výkonná riaditeľka organizácie Women’s Forum Australia, zverejnila dlhšiu verziu reklamy, na ktorej sa zobrazujú rôzni cross-dressing muži a ženy v rôznych spoločenských situáciách a ktorá sa končí záberom na veľkého trans-identifikujúceho sa muža, ktorý sa pridáva k ženskému športovému tímu.  

“Nová kampaň @VicGovAu’financovaná daňovými poplatníkmi je gaslighting v extrémnej miere,” zverejnila na X. “Podľa tejto reklamy by ženy mali uprednostniť pocity mužov pred vlastnými inštinktmi/pohodlím/bezpečím & byť ‘inkluzívne’ & ‘láskavé’ k mužom, ktorí vnikajú do našich priestorov/športu. Dosť.” Reklamy sa stali virálnymiale nie spôsobom, v ktorý dúfala viktoriánska vláda. Ženy boli rozzúrené, že im bolo povedané, aby uprednostnili pocity muža s transidentifikáciou pred vlastnou bezpečnosťou a ochranou, bodka. 

V Kanade sa údajne slávna herečka Tatiana Maslany na nedávnom podujatí v Regine pri príležitosti jej uvedenia na Kanadský’chodník slávy rozhodla vziať si na mušku kanadských premiérov chrániacich rodičovské práva. Po tom, čo sľúbila veľký dar skupine LGBT, sa vyhlásila, že zákonvyžadujúci od škôl, aby informovali rodičov, ak deti prechádzajú na sociálnuteda niečo, čo U.K. National Health Service’s Cass Report zistila, že je nebezpečnýbol “prehnaný”: 

Je to’absurdné. Deti majú svoje práva. Deti sú ľudské bytosti, ktoré majú vedomosti a poznajú samy seba, a my by sme si z nich mali brať príklad.

Ak by vás to zaujímalo: Tatiana Maslany nemá žiadne detilen silné názory na to, ako by mali byť skutoční rodičia odrezaní od svojich vlastných.  

V Spojenom kráľovstve napriek pomalému ústupu Labouristickej strany od rodovej ideológieSir Keir Starmer nedávno neochotne potvrdil, že ženy nemajú penisy, a zatiaľ čo premiér toryovcov Rishi Sunak sa konečne odhodlalvyjadriť, že rodová ideológia by sa nemala’vyučovať v školáchKandidáti Labouru stále chodia a hovoria takéto veci: 

To’nie je ani nejaký obskúrny politik – tto’je jeden z tajomníkov tieňového kabinetu labouristov, ktorý tvrdí, že transidentifikovaní muži si môžu ísť kúpiť krčok, ak chcú. Robí to s úplne vážnou tvárou, akoby byť ženou bola len otázka správnych liekov, správnych operácií a množstva zbožných želaní. Toto by sa vo verejnom živote nemalo akceptovať ako rozumná vec. Malo by sa to zosmiešniť, pretože je to smiešne. 

Potešujúce je, že napriek tomu, že sa transrodové hnutie zúfalo snaží držať tohto príbehu, nefunguje to. Verejnosť im to jednoducho nežerie a ich reklamy, vyhlásenia a čudné tvrdenia sú čoraz častejšie posudzované s hnevom a opovrhnutím, ktoré si bohato zaslúžia. Spätná reakcia pokračuje  a odsúvanie funguje.